Subject: Re: Tööloa taotlus T11184 Alliku-Laagri km 3,04-3,25 ja T11421 Hüüru-Laagri km 0,25-0,35 geotehnilised uuringud
From: Rene Kübar <[email-masked]>
To: "[email-masked]" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Sep 2025 08:02:19 +0000

Tere

Eelmises kirjas töö teostamiseks valed kuupäevad. Lisan korrigeeritud kuupäevadega taotluse.

Lugupidamisega,

Rene Kübar

juhatuse liige

Pinnaseuuringud OÜ

tel +372 5536289

[email-masked]

Vana-Tartu mnt 22c | 75304 Järveküla

www.pinnaseuuringud.ee<http://www.pinnaseuuringud.ee>

________________________________
From: Rene Kübar
Sent: 17 September 2025 10:58
To: [email-masked] <[email-masked]>
Subject: Tööloa taotlus T11184 Alliku-Laagri km 3,04-3,25 ja T11421 Hüüru-Laagri km 0,25-0,35 geotehnilised uuringud

Tere

Saadan tööloa taotluse, kooskõlastatud uuringukava ning kooskõlastatud liikluslahendused.
[https://res.public.onecdn.static.microsoft/assets/mail/file-icon/png/generic_16x16.png]11184 ja 11421_Geotehniline pinnaseuuring.asice<https://pinnaseuuringud-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/rene_pinnaseuuringud_ee/EUHdFvV3kSBDj6tDO8C0RzYBhEXNC9b2L7iOMlroz3OfIQ>
[https://res.public.onecdn.static.microsoft/assets/mail/file-icon/png/generic_16x16.png]taotlus Riigitee 11184 Alliku-Laagri 11421 Hüüru-Laagri (Pinnaseuuringud).asice<https://pinnaseuuringud-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/rene_pinnaseuuringud_ee/ES284kspRaRAunH-b62pexEBNAzr5cQyOm55_fP_5tZk_g>
[https://res.public.onecdn.static.microsoft/assets/mail/file-icon/png/generic_16x16.png]uuringukava 2025-09-02 (Koru ja Väike-Koru).asice<https://pinnaseuuringud-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/rene_pinnaseuuringud_ee/EUc0vrNzg7hJpasYozfZaaUBf045k5LE_GF4w5fpzQnMYg>

Lugupidamisega,

Rene Kübar

juhatuse liige

Pinnaseuuringud OÜ

tel +372 5536289

[email-masked]

Vana-Tartu mnt 22c | 75304 Järveküla

www.pinnaseuuringud.ee<http://www.pinnaseuuringud.ee>